luni, 27 octombrie 2014

Despre aerul misto de munte. si alte cele

Da, da, da!!! Deci da :) E foarte misto aerul de afara, acum pe seara...:)
Saptamana trecuta stateam prin casa dupa ce adormise Cristian si era prima zi mai friguroasa (parca joi). Prima chestie care mi-a venit in minte a fost sa ies sa alerg un pic. Nu mai alergasem de (atentie!) mai mult de un an jumate'. Stiti voi: sarcina, nastere, lauzie, lene, comoditate :)) d'astea. 

Bineinteles ca am alergat vreo zece minute dupa care am simtit ca ma loveste comoditatea fix in plexul solar cu al sau pumnal. Auch! It hurts, bai! Si am inceput sa respir mai adanc si cu cat respiram mai profund, cu atat simteam aerul ala rece si tare de munte - fix acolo unde ma durea. M-am uitat in sus si ma simteam al naibii de bine. Cu tot cu durere. Concluzia: daca nu in fiecare seara, macar din cand in cand sa ies afara seara cand e liniste si rece. Sa alerg, sa ma plimb mai apasat, sa respir, sa-mi eliberez mintea de toate de peste zi. 

Azi am iesit iar, am alergat vreo 15 minute - deci e un pic mai bine :) Iar dupa m-am plimbat prin cartier pana mi-am dat seama ca incep sa simt frigul (eram imbracata de alergat, normal! doar cu un polarel:)) ). 

In timp ce ma plimbam mi-am dat seama ca eu stiu sa merg si repede (cand ies cu Cristian ritmul nu e foarte alert - pentru ca trebuie sa observam atent porumbeii, cateii, pisicile, babele, magazinele si ale lor reclame luminoase, masinile, semafoarele, cosurile de gunoi, copiii, porumbeii again..) - aproape uitasem de aceasta super putere pe care o am. Si ce misto e sa mergi alert asa - parca iti da alta energie :)  

(paranteza: asta ascult eu in timp ce scriu - nu intelegeam de ce-mi devin ochii mici si prietenosi incet incet...:) )

In alta ordine de idei, voiam sa va spun si cu ce ne indeletniceam/indeletnicim/ne vom (mai) indeletnici noi :) Noi - adica eu si galusca din dotare. 

Prima data l-am dus la gimnastica pentru bebelusi cand avea vreo trei luni. Responsabile cu voia buna acolo sunt Ioana si a ei Ana zisa si Bebe Rostogol. N-am mai fost de mult, pentru ca intre timp a fost vara si am stat mai mult pe afara, dar vrem sa mergem din nou. Acum Cristian e intr-o faza in care isi tot schimba programul de somn - a inceput sa aiba chiar zile in care mai doarme o tura de la 10h la 12h, dupa care mai adoarme seara...I know! :)) Asta = program incarcat si pentru mine :) Oricum, dupa ce se hotaraste cum vrea sa doarma, ii ies dintii si nu mai raceste ever never ever - reincepem rostogolitul. 

Am mai fost prin vara la inot. De vreo 8 ori. Undeva in Sacele e o piscina pentru galuscute, se numeste Aqua Blue parca, e foarte misto daca galusca e incantata de apa. Cristian a trecut prin tot felul de faze, ba plangea, ba ii era foame, ba nu ii convenea ca il luau fetele de acolo in brate (ce-o sa mai regrete el momentele astea...ayayay!)...Cred ca o singura data sau de doua ori a fost okay cap-coada. Asa ca am concluzionat scurt ca deocamdata inotul nu-i de el. Doar ala din cadita cu ratustele cand se distreaza copios! :) Poate la anu' cand o fi mai mare si o intelege ceva din toata treaba asta cu inotatul.

De curand am mai descoperit un curs foarte misto la care mergem: se numeste Learn with music . In mare invata galuscutele engleza prin cantece. Nu stiu cat se distreaza ei, dar noi - mamicile - suntem incantate :) Se canta, se danseaza, au si mini instrumente muzicale. E foarte fain! 

Daca voi mai stiti chestii la fel de misto care se fac prin Brasov pentru si cu copii let me know! :) 

O seara faina si plina de aer curat! :)  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu