marți, 1 iulie 2014

5 luni si trei saptamani fericite :)

Oameni buni am o veste super !!! Am trecut oficial la Boba :)))) Da, normal ! Vestea buna era pentru spatele meu :) Cristian are deja peste 7 kilograme asa ca nu mai e deloc amuzant sa-l port in wrap. La carucior am renuntat de tot acum vreo luna si ceva pentru ca nu mai prezenta deloc interes privitul modest al cerului. Si oricum era mai mult in brate decat in el...si culmea culmilor crescusera si niste scaieti acolo amestecati cu o familie de arici...oribil ! Oricum alegeam caruciorul strict cand stiam ca stau vreo 6-7-8-9 ore pe afara fara sa ajung acasa si ca sa fiu sigura ca nu-mi dau duhul pe undeva il puneam in el. Dar gata. Bye-bye. Boba este the new uber cool port-fasolici rasfatat. (update...- pentru ca am inceput postul asta acu' vreo trei zile si sper sa termin azi...- sambata a dormit Cristian al meu in carucior vreo 3h, iesise mama cu el...:))))) - se pare ca a fugit familia de arici haha)

A propos de fasolici rasfatat (apelativul asta neo-modernist vine de la Andrei in caz ca va intrebati...) aseara am realizat ca de cand a venit pe lume, adica de aproape sase luni, nu exista seara sa nu ma uit la el cateva minute bune dupa ce adoarme si sa simt o fericire din aia tampita de-ti vine sa urli asa in gura mare, si sa-l trezesti si sa-l pupi pe obrajorii aia pufosi pana se toceste. (evident ca nu-l trezesc...raman doar cu pofta nebuna care se activeaza dimineata la prima ora:)) ). Mai nou se trezeste in jur de 6:30-7. Adica exact atunci cand ti-e somnul mai dulce :)) Uneori stau si ma intreb de unde am toata energia asta de care am nevoie pentru o noua zi...in fiecare zi :) Chiar nu stiu. Inainte de el, daca nu dormeam cel putin 8h pe noapte nu prea aveam ce discuta...acum in schimb fie ca ma culc la 22h sau la 12h (mai tarziu deja e crima curata!), trebuie sa ma trezesc exact la ora la care decide Cristian :) Am incercat sa-l mai pacalesc cu titi, dar parca prinde si mai multa energie si ma trezesc fie trasa de par daca indraznesc sa ma intorc cu spatele la el (si are putere, trust me!!!), fie trasa de buza, nas, obraz, cu degetelele alea mici si pufoase in ochi...Si cel mai misto e ca-l super distreaza :))



In alta ordine de idei, de la sase luni incep diversificarea hranei ca sa mai vada si Cristian ce gust au pastramele...:) Adica mai am cam o saptamana sa ma pregatesc :) Vorba vine...ca doar nu e vreun examen. Stiu deja ca trebuie sa-i dau mar cu biscuiti si ceva cereale la inceput :)))))))))))) Cel putin asa am fost sfatuita...ma gandesc sa-i cumpar din alea Fitness :)) Daca aveti idee de unde pot face rost de niste biscuiti clasici please let me know. 

No, lasand gluma la o parte nu vreau sa ma stresez nici la capitolul asta. Ca doar am ajuns cu bine si pana aici mai pe zen asa. Am tot citit o gramada de chestii lately despre autodiversificare. Cum vine asta? Adica nu indesi copilului mancarea in gura deja mestecata de un blender, ci cumva il lasi pe el sa aleaga ce si cum. Inca mai studiez. Daca aveti ceva ponturi de vandut, I'm here :) 
Nu va zic ca m-a apucat un pic nostalgia...pentru mine daca incepe sa manance si altceva = mai putin titi, ceea ce EVIDENT ma intristeaza :) (cu toate ca stiu ca tot asta e baza deocamdata) si ma gandesc asa ca la un moment dat n-o sa mai vrea deloc si parca-mi vine sa oftez de dor deja :) Dar gata nu ne gandim nu ne gandim, traim clipa! :) 

O faza faina de azi (update...azi ploua, asta scrisesem ieri cand chiar era cald :) )..si va las ca e gata cafeaua (dap, nu pot sa ma las si cica de fapt e okay si pentru Cristian)...asa, deci adoarme la mine in Boba in drum spre piata (m-am indragostit de plimbarile de dimineata pe racoare...) si cand ma intorc mama imi propune sa mai stea cu el afara, DAR in carut :) ca deh...! si zic okay, il mutam, doarme in continuare si la un moment dat imi povesteste ca o opreste o doamna ca sa o felicite pentru ca de mult n-a mai vazut copil asa de lejer imbracat (si sunt vreo 30 de grade cred - adica wtf e vara!). Cristian era in scutec textil si tricou. Mie una mi se parea chiar prea imbracat :) Deci clar lumea e cu pluta. Aia e. 
Hai ca s-a racit cafeaua! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu