vineri, 8 iulie 2016

Dulcegarii si filosofii de toddler - part I

Cristian, acu' ceva timp.
Se trezeste el pe la 7:30, ca niciodata. Eu nu sunt genul foarte matinal, n-am fost niciodata si stiu ca cine se trezeste de dimineata ajunge departe, dar no! nu te prea poti pune cu inner peace-ul omului si somnul. Anyway. Si fuge dincolo, aduce trenulete pe pat si ce-a mai gasit el, devenisem - undeva sub plapumioara calda - toboganul lui, partia, sina de tren ... "mami, tine picioaiele mai tzus" ca n-aluneca bine trenuletul, tac si fac doar ca sa ma mai lase sa stau un pic la caldurica pana pe la un 8:30-9:00. Si sare, tipa, se maimutareste, mai vine pe la mine sa ma pupe, eu stau cuminte la locul meu ca un ingeras. Si dupa vreo ora de chiut imi spune pe un ton serios: "Mami, nu mai face gaiagie! Ca dorm copiii" :)))))) Ce sa mai dorm ca m-a busit un ras instantaneu si mi-a sarit tot somnul. Tot eu eram aia galagioasa :)) 

Alta data, zilele trecute, tot asa: seara tarziu, ne asezam toti in pat. Andrei citeste povesti, noi ne tinem in brate si ne pupacim (my favorite moment of za day :D ), imi spune de vreo zece ori "mami, te iubec" in timp ce se uita in ochii mei, eu ma topesc si hop si eu "si eu te iubesc pe tine, puiul meu de om", trece treaba cu cititul, stingem lumina, liniste. Trec cateva secunde, eram aproape atipita si-l aud: "Mami, ce mai faci?" :)))) 

In alta seara, acelasi ritual, stingem lumina, pac pac toata lumea aproape atipita (Andrei sforaia de fapt pentru ca are acest talent inedit sa adoarma in fix 5 sec pe ceas de cand inchide ochii - mai ales cand tre' sa citeasca el) si-l aud "Mami, ce sunt eu?" "Baietel, iubire"...mai sta un pic "Mami, ce esti tu?" eu - in timp ce cascam si ma gandeam ca sunt intrebari capcana - "Femeie, iubire. Adica o fetita mai mare" ... "Mami, si tati ce e?" Aaaa...Un adormit "Tati e barbat" Cristian chicotind "Tati e baietel! Baaai....baaaai..." si intarzia sa zica continuarea razand singur pentru ca eu eram atipita si nu mai aveam chef de vorba si Andrei...v-am zis...Zzzzz. Funny kid :) 



Hai ca va mai zic cand imi mai aduc aminte :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu